Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

9. Ζωή προ θανάτου ή... "ζωή" εν τάφω...


2 σχόλια:

  1. Αφήνω κατά μέρος τους λόγους για τους οποίους δεν πιστεύω,σαν υλιστής,στην μετά θάνατον ζωή,έχουν αναφερθεί από την αρχαία εποχή ,μέχρι τους σύγχρονους υλιστές κι εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι....και περιορίζομαι σε τούτο -από καθαρά ωφελιμιστική και πρακτική σκοπιά,ας ζήσουμε την,πιθανότατα μοναδική και μικρή ζωούλα μας,όμορφα,χωρίς ανιαρές μικρότητες και κακίες και να την κάνουμε καλύτερη ....και άααμα υπάρχει και άλλη έχει καλώς.
    Υ.Σ σε περίπτωση που ο πραγματικός θεός είναι ο ιουδαϊκός Γιαχβέ ,ειδικά της π.δ,πιθανότατα να έχω κάποια θεματάκια κι ίσως δεν θα είμαι ο μόνος,γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι ούτε και οι περισσότεροι πιστοί θα ήθελαν να υπάρχει κάτι τέτοιο[άσχετα τι πιστεύουν και πως φαντάζονται το θεό].
    Χαιρετώ φίλε Άθεε,είχα όρεξη για λίγη πλάκα.
    Σήμερα πήρα ''Το Είναι και το Γίγνεσθαι'' του Ευτύχη Μπιτσάκη.Το έψαχνα καιρό το συγκεκριμένο και τελικά κατάφερα να βρω μία παλιότερη έκδοση[ευτυχώς που υπάρχουν τα παλαιοβιβλιοπωλεία!].
    Βαγγέλης Σίδερης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε για πλάκα να λες αν υπάρχει άλλη ζωή! Υπάρχει κανένας που να την θυμάται; Φαίνεται όλοι την πρώτοι ζούμε... και την τελευταία!
      Σε ζηλεύω που έχεις αδιάβαστο βιβλίο του Μπιτσάκη. Εγώ δεν έχω κανένα και δεν ξέρω τι να διαβάσω.

      Διαγραφή

Η γνώμη του καθενός είναι αναφαίρετο δικαίωμα