Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Μπούρκα και φυλακή είναι το ίδιο πράγμα


6 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν είναι μόνο η "μπουρκα" που επιβάλουν στην γυναίκα.
    Πολλοί "πολιτισμένοι" έχουν τον τρόπο τους να "φυλακίζουν " την γυναίκα στο χώρο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό το σχόλιό σου zoyzoy! Η μπούρκα ήταν το έναυσμα, το σχόλιό σου εκφράζει το γενικό! Δυστυχώς!

      Διαγραφή
  2. Ε,γειάσου καλέ μου...ε, εμ...ναί...από διαφόρων ειδών...'μπούργκες', (είτε νοητές είτε πραγματικές) και από διαφόρων ειδών 'φυλακές'καλά πάμε....έχεις δίκιο πάντως (όπως και πάντα)δε λέω...χαιρετώ...και η Άθη είμαι η γνωστή απλώς έστειλα, το σχόλιό μου από το λογαριασμό του μέιλ μου,(που εκεί έχω το κανονικό μου όνομα οκ? (Αθανασία)...επειδή έχεις αλλάξει τρόπο επιλογής προφίλ...γι'αυτό, ε,στο λέω γιανά μην υπάρξουν τυχόν παρεξηγήσεις γι'αυτό....καλό μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν μου είπες τίποτα, μόνο που πέρασες μου αρκεί. Παρά λίγο να το χάσω το σχόλιό σου αυτό. Τυχαία το είδα σήμερα. Σε χαιρετώ, Άθη μου!

      Διαγραφή
  3. H στερηση της ελευθεριας στο γυναικειο φυλο ειναι παγια "τακτικη" ολων των θρησκειων.Η συγκεκριμενη θρησκεια περναει το μεσαιωνα της και μαλλον εκει θα μεινει οσο κυβερνανε θρησκευτικοι ηγετες.Ηλιθιοι στην εξουσια και με πολλα προβατα να εκτελουν χωρις σκεψη...
    Στεναχωριεμαι και νευριαζω οταν βλεπω αυτες τις γυναικες(αν εχουν φυλο βεβαια) να υπερασπιζονται με σθενος αυτη την "επιλογη" και να μετεχουν στις τιμωριες των απιστων.Ανατριχιαστικα τα βιντεο που κυκλοφορουν στο διαδυκτιο και δεν ειναι προιοντα της Αμερικανικης τεχνολογιας!!!!
    Πως θα μπορεσει να αλλαξει αραγε αυτο;Παιδεια ειναι δυσκολο να αποκτησουν, και οσες αποκτουν τους λειπει η ελευθερη σκεψη.
    Το ιδιο φυσικα θα εκαναν και οι δικοι μας μαυρορομπιτες αν επαιρναν στα χερια τους την εξουσια,αφου ειναι ιδιες θρησκειες.
    καλως σας βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες φίλε μου.
      Ρωτάς "Πώς θα μπορέσει να αλλάξει αυτό" Όπως το λες "Παιδεία είναι δύσκολο να αποκτήσουν και όσες αποκτούν τους λείπει η ελεύθερη σκέψη"! Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Δεν είναι τυχαίο που που οι ταλιμπάν των ισλαμικών χωρών δεν επιτρέπουν την μόρφωση στα κορίτσια και όπου την επιτρέψουν, ακόμα και εδώ, βρίσκουν τρόπους, αρχικά να σε κάνουν "δικό τους" από νήπιο και στη συνέχεια να αποξενώνουν τους πιστούς, ώστε το ψέμα να διαιωνίζεται.
      Έτσι λοιπόν αλλαγή θα γίνει ούτως ή άλλως, όμως όπως φαίνεται αυτή θα είναι βαθμιαία και θα έχει βάθος χρόνου, δυστυχώς!
      Γι αυτό βάζουμε και μεις λίγο το χεράκι μας να επιταχύνουμε τις διαδικασίες, ώστε ο άνθρωπος, αν είναι δυνατόν, να ξυπνήσει λίγο ταχύτερα!

      Διαγραφή

Η γνώμη του καθενός είναι αναφαίρετο δικαίωμα