Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ηθικό ή οικολογικό το δίδαγμα της κατάρας της συκιάς;

Κάνε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

«Την επομένη όταν βγήκαν από την Βηθανίαν επείνασε. Και βλέποντας από μακριά μια συκιά που είχε φύλλα, πλησίασε για να βρει κάτι σ’ αυτήν. Όμως όταν έφτασε κοντά της δεν βρήκε τίποτε παρά μόνο φύλλα, γιατί δεν ήταν ο καιρός των σύκων. Και τότε της είπε: ποτέ πια κανείς να μη φάει καρπό από σένα» (Μάρκ.11.12-14)

«Και εξεράθηκε αμέσως η συκιά . Και όταν είδαν οι μαθητές εθαύμασαν» (Μτθ.21.20)

6 σχόλια:

  1. Είδες τι κάνει η αρνητική ενέργεια??
    Ενώ αν έλεγε ας εμφανιστούν σύκα!

    Θα'χαμε όλο το χρόνο σύκα ν'απολαμβάνουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και ο όρος "αρνητική ενέργεια" δεν μου αρέσει, το κάνω δεκτό επειδή αντιλαμβάνομαι τι θέλεις να πεις. Ευχή έπρεπε να κάνει δηλαδή και όχι κατάρα!
      Συμφωνώ!

      Διαγραφή
  2. Ο Ματθαίος δεν το περιγράφει καλά το περιστατικό Αποστόλη.
    Η ιστορία έχει ως εξής:
    Εκεί λοιπόν που περπατούσε ο Χριστός με τους μαθητές του ένοιωσε μια λιγούρα.
    Χριστός: Να είχαμε τίποτα να φάμε
    Μαθητής: Εδώ που μας έφερες πολλά ζητάς. Να γυρίσουμε πίσω στη Βηθανία να φάμε.
    Χριστός: Να μια συκιά, λες να έχει κανένα σύκο επάνω;
    Μαθητής: Τέτοια εποχή πολλά θες Χριστέ μου. Αλλα και να έχει ακόμα ένα, εμείς τι θα φάμε;
    Χριστός: Μωρέ πάμε να δούμε μην έχει μείνει κανένα σύκο και εγώ θα σας ταΐσω όλους, τι θεός είμαι;
    Μαθητής: Δεν βλέπω να έχει τίποτα Χριστέ μου.
    Εδώ ο Χριστός ρίχνει μερικές Χριστοπαναγίες αλλα δεν τις γράφω. Ποτέ δεν βλασφημώ.
    Χριστός: Ρε τη πουτάνα τη συκιά να μη μ’ αφήσει να δείξω τι θεός είμαι!
    Μαθητής: Χαλάρωσε λίγο Χριστέ μου, όλοι το ξέρουμε ότι είσαι θεός. Ετσι δεν ρε παιδία πέστε και σεις κάτι.
    Μαθητές: Ναι Ναι όλοι το ξέρουμε ότι είσαι υιός του μεγάλου!
    Χριστός: Σας ευχαριστώ ρε παίδες για την εμπιστοσύνη σας. Σύκα δεν θα φάμε, αλλα τη πουτάνα τη συκιά θα την ξεράνω!
    Μαθητής: Ωχ τα έχει πάρει. Λες να τη ξεράνει;
    Και ξαφνικά η συκιά ο του θαύματος ξεραίνεται!!!
    Μαθητής: Κοιτά ρε την πήδηξε τη συκιά!

    Ετσι έχουν τα πράγματα Αποστόλη. Εξ αιτία μάλιστα αυτής της φράσεις του μαθητή έχουμε συνδέσει τις συκιές με το πήδημα!

    Πηγές: απόσπασμα από απόκρυφο ευαγγέλιο.


    ΥΓ Έχω και γω μια λιγούρα δεν κανονίζει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή εμείς δεν είμαστε "τέτοιοι" δεν θα πάμε για σύκα, αλλά για... πίτσες!
      Είδες πώς σε καταλαβαίνω... θα σε πάρω τηλέφωνο για να τα πούμε και από κοντά.

      Διαγραφή
  3. ... φλεβάρη μήνα πήγες ραβί μου στη Συκιά να φας σύκα... , δεν σου είπε ο μπαμπάς σου πότε κανόνισε να βγάζει φύλα και πότε σύκα...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Νηρέα: αυτό το ξέρουμε και μεις που δεν έχουμε Πατέρα Γεωπόνο!

      Διαγραφή

Η γνώμη του καθενός είναι αναφαίρετο δικαίωμα